Oto kilka podstawowych zasad mających na celu bezpieczeństwo transakcji oraz zbudowanie Naszego zaufania do potencjalnego klienta:
- pierwsze 3 zamówienia realizowane są po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia brutto.
- kolejne zamówienia realizowane są z odroczonym terminem płatności, który uzależniony jest od okresu współpracy.
Odroczony termin płatności zostaje przyznany po uprzednim przedstawieniu Nam:
- wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub do KRS,
- zaświadczenia o nadaniu REGON oraz NIP.
W przypadku nieuzasadnionych opóźnień w dokonywaniu płatności następuje powrót do przedpłat.
Wzory / próbki produktów.
Wzory są odpłatne, a ich cena w zależności od rodzaju artykułu jest w mniejszym lub większym stopniu wielokrotnością ceny katalogowej.
Klient ponosi także koszty transportu związane z dostarczeniem wzoru do miejsca jego przeznaczenia.
W przypadku zamówienia wartość tej nadpłaty jest odliczana od wartości zamówienia,
Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania płatności na koncie (w przypadku nowych klientów) lub
od dnia w którym zostało przyjęte zamówienie. Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest przez pracownika drogą
email’ową po sprawdzeniu dostępności towaru oraz potwierdzeniu przyjętych warunków współpracy.
Dostawa towaru:
Towar należy sprawdzić przy odbiorze, w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia lub stwierdzenia braków ilościowych należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub niezgodności w ilości będą rozpatrywane tylko w oparciu o protokół szkody spisany przy kurierze. Brak protokołu jest równoznaczny z odrzuceniem reklamacji.
Zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia +/- 1%. Jeśli produkt będzie podlegał ścisłemu zarachowaniu i ilość ma odpowiadać zamówieniu co do 1 sztuki to należy nas o tym poinformować przed złożeniem zamówienia. Jeśli nie ustalono inaczej dostawa zamówionego towaru odbywa się na koszt odbiorcy i kierowana jest na adres fakturowania. W przypadku powstania nadprogramowej nadwyżki towarowej i nie wyrażenia chęci jej odebrania/odkupu przez klienta staje się ona naszą własnością z prawem do dowolnego nią dysponowania w tym do dalszej odsprzedaży, przekazania, użytkowania lub zniszczenia etc.
Reklamacje dotyczące jakości produktów i znakowania:
Do tej pory nie było takiej sytuacji ale jeśli kiedyś to nastąpi to reklamacje towaru należy składać na piśmie wraz z niezbędnymi załącznikami jak protokół szkody czy też reklamowany produkt pod rygorem nieważności. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14dni do daty wpłynięcia reklamacji.
Przesłanie przez klienta na nasz adres mailowy lub numer faksu zamówienia uruchamia proces realizacji zlecenia. Taki sam skutek ma dokonanie przedpłaty i zaksięgowanie tej przedpłaty na naszym koncie bankowym. Od tego momentu nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia na co klient godzi się i nie wnosi żadnego sprzeciwu. Przesłanie zamówienia na nasz adres mailowy / numer faksu lub dokonanie płatności na nasze konto bankowe wskazane w formularzu zamówienia jest jednoznaczne z brakiem sprzeciwu klienta i akceptacją powyższych warunków współpracy.
Przez "Klienta" , "Wykonawcę" rozumie się osobę prawną, jednostkę organizacyjną nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, a także osoba fizyczna o ile prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową, która dokonuje czynności prawnych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej.
Niniejszy dokument oraz jego zapisy nie dotyczą Konsumentów w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego.